duminică, 22 aprilie 2012

new hobby







small child being,I wanted very much a skateboard, no matter the brand or style just to be a board to play /years pas, heck! I'm not so old, I'm started skating!.
sure will be falls, wounds, probably break bones, but no matter, live it and do it.////make it
  and all that due to my good friend and employer, which he offered this lonbord as a gift
....
god bless you!!!
I will not forget all my life  you made me feel a child again, now recover their childhood child!

copil mic fiind,imi doream foarte mult un skateboard, nu conta marca sau stilul doar o placa sa fie pe care sa ma dau/ Fuck nu-s asa batrin ,am inceput sa ma dau pe skatebord.
sigur va  fi  cu cazaturi,plagi, probabil rupturi de oase, dar nu mai conteaza, traiesc s-o fac si pe asta!
 si asta datorita bunului meu prieten si angajator,placa mi-a fost oferita de el drept cadou.
Domnul  sa te binecuvinteze!
nu te voi uita toata viata mea.ai facut sa ma simt din nou copil, copil care isi recupereaza acum copilaria!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu