duminică, 2 octombrie 2011

asociatul meu

O piesa tare faina de muzeu,o masina de cusut Singer, pare-se originala(nu-s expert) s-a "asociat" cu si  in atelierul meu, o piesa care e tare bine venita,cum v-am obisnuit  pielea o lucrez exclusiv manual insa imi va fi de un real folos pentru captuseli, inchideri de protectii din izolir  cu material textil la genti pentru laptop,foto...
ce mai!














o bijuterie in adevaratul sens al cuvintului...ferice de mine...iarasi! obiectul de colectie  mi-a fost daruit de Mama Soacra, care la rindui o primi-se de la bunica ei(acu 30 de ani), in sinea mea ma consider un om tare norocs,apreciat as putea spune, nu oricine si nu orisicui i se daruie o asemenea "piesa" cu o asemenea  incarcatura istorica pastrata si daruita de-a lungul multor generati.

2 comentarii:

  1. COLECTIONAR GERMAN CUMPAR MASINI DE CUSUT SINGER, KAISER, ZINGHER, NAUMAN, DURCOT, ABRIA, ILEANA, VERONICA ETC, OFER 25000- 65000Eh

    hihhihiihi

    RăspundețiȘtergere