duminică, 11 septembrie 2011

rebuilding my bike seat

a tras biata saua in carca cind 90 cind 100 de kile aproape 10 ani, ia venit timpul  s-o infrumutesez..

semnatura mea!

asa arata biata inainte de "infrumutesare"


as putea probail repara orice saua , aici am avut un ajutor mare fiindca m-am folosit de partile originale cu mici modificari pentru a-mi crea sablonul de tipar


am pastrat buretele original pe care l-am imbracat in doua straturi de geotextil




 pielea a fost data cu fixator sa se pastreze culoarea existenta si pentru impermeabilitate.
fiind prima data cind fac asa ceva, nu sunt pe deplin multumit de cusatura de la baza seii, da merge, e pentru mine si m-am simtit sa nu fiu asa exigent, cind e vorba de altcineva mentalitatea se schimba.timp de lucru doua dupa-amiezi plus azi aproape o ora...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu